Лубенський професійний ліцей у 2017 році здійснює набір учнів за державним замовленням для підготовки кваліфікованих робітників за професіями: для молоді, що закінчила базову загальноосвітню середню школу з терміном навчання 2 роки - "Штукатур. Маляр"; "Столяр будівельний. Монтажник гіпсокартонних конструкцій"; на базі повної загальної середньої освіти з терміном навчання 1,5 року - "Слюсар з ремонту автомобілів"; "Електрозварник ручного зварювання. Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування"; "Кухар. Кондитер"; "Кухар".

Запрошуємо на урок

Відкритий урок виробничого навчання з професії «Столяр будівельний» 4 кваліфікаційного розряду

Урок на тему «Виготовлення наличника» є одним із уроків теми програми «Комплексні роботи».

Даний урок дає можливість закріпити знання, уміння та навички учнів по: користуванню технічною документацією; роботі з обладнанням, інструментом; виконанню раніше вивчених операцій відповідно до технологічного процесу в установлені норми.

Такі уроки сприяють поглибленню професійних знань, розкриттю можливостей застосування учнями теоретичних знань на практиці, розвитку творчої особистості.

Урок виробничого навчання "Виготовлення наличника"


Відкрита виховна година на тему «Лубни знайомі і не знайомі»

Сьогодні для нашої країни не легкий час. Кожен українець повинен бути обізнаний з історією своєї Батьківщини, рідного краю. Має розуміти, що саме є дорогим його серцю. Наше місто Лубни (маленька Батьківщина) є невід`ємна частина українського культурного спадку. Воно виплекало видатних, талановитих людей, відважних борців за свободу українського народу, має багатий природний статок.

Такі виховні години сприяють: розширенню знань учнів про історію нашої Батьківщини, історичне минуле міста Лубен; вихованню в учнів почуття патріотизму та гордості за свою країну, за місто, в якому вони живуть і навчаються.

Виховна година "Лубни знайомі і не знайомі"


Відкритий урок з предмету «Спеціальна технологія» на тему «Система охолодження двигуна» 

Відкритий урок з предмету «Спеціальна технологія» на тему «Система охолодження двигуна» розроблена для професії «Слюсар з ремонту автомобілів» (І курс) 3 кваліфікаційного розряду.

 

Навчальна мета даного уроку – надати учням теоретичні знання з будови та роботи приладів системи охолодження двигуна внутрішнього згорання, розширити кругозір учнів по будові та взаємодії систем і механізмів двигуна, вироблення вмінь і навичок з використання комп’ютера та медіа ресурсів у процесі навчання. Методична мета уроку – підвищення рівня знань та зацікавленості учня до навчання і самонавчання за рахунок впровадження у навчальний процес медійних та інформаційних технологій на уроках спецтехнології.

Дана методична розробка може застосовуватись на уроках теоретичного і виробничого навчання викладачами та майстрами виробничого навчання з професійної підготовки «Слюсарів з ремонту автомобілів» у професійно-технічних навчальних закладах.

Урок на тему: "Система охолодження двигуна" 


Відкрита виховна година на тему «Суд над Інтернетом. Інтернет: глобальне добро чи зло?»

Основна методична мета цієї роботи – ознайомлення педагогічних працівників з методикою застосування мультимедійної презентації та рольової гри при проведенні виховної години.

Структура виховної години включає:

1.Організаційну частину.

2.Основну частину.

3.Закріплення нових знань.

4.Підведення підсумків.

Кожна з частин уроку включає певні етапи, які забезпечують якісне проведення виховної години.

Виховні години на дану тематику сприяють розширенню знань, щодо негативного впливу Інтернету, виховують в учнів бережливе ставлення до використання ресурсів Інтернету, дають можливість застосовувати набуті знання на практиці в різних сферах життєдіяльності.

Виховна година "Суд над Інтернетом" 

  

Відкритий урок виробничого навчання з професії «Кондитер» 3-го кваліфікаційного розряду

Урок «Приготування крихтових тістечок» є одним з теми програми № 2 «Приготування тортів і тістечок».

Основна методична мета цієї роботи – використання методів активного навчання учнів при проведенні уроків виробничого навчання.

Одним з важливих елементів уроку виробничого навчання є вступний інструктаж, при проведенні якого майстер виробничого навчання: перевіряє знання учнів за матеріалом уроків, взаємопов’язаних теоретичних предметів та виробничого навчання; з’ясовує уміння учнів застосовувати теоретичні знання при виконанні практичних вправ і виробничих завдань, корегує рівень практичної і теоретичної підготовки кожного учня.

Під час пояснення матеріалу: демонструються прийоми і послідовність приготування крихтових тістечок; пояснюється практичне завдання; організовується робота учнів по даній темі уроку.

Урок виробничого навчання по темі «Приготування крихтових тістечок» дає можливість учням набути професійних навичок і умінь, розкрити можливості застосування набутих теоретичних знань на практиці, розвитку творчої особистості учнів.

Урок виробничого навчання "Приготування крихтових тістечок" 


Відкритий урок з предмету «Основи галузевої економіки і підприємництва» по темі «Суть конкуренції: її види та методи»  (урок з ароматом кави)

Відкритий урок з предмету «Основи галузевої економіки і підприємництва» по темі «Суть конкуренції: її види та методи" (урок з ароматом кави) відповідно до державного стандарту професійної освіти з професії «Кухар» 3 розряду.

Основна методична мета цієї роботи – методика проведення уроку вивчення нового матеріалу з використанням мультимедійного супроводу та випереджувального методу навчання для активізації пізнавальної діяльності учнів.

Урок розроблений по темі №3 «Ринкова економіка та її функціонування» з вивченням одного із складових питань теми – суть конкуренції, її види та методи. Пояснення основних питань теми здійснюється за допомогою комунікативної теми «Кава – улюблений напій цивілізованого світу». Оскільки, кавова промисловість – одна з найбільш розвинених галузей світової економіки, а майбутні кухарі можуть працювати по суміжній професії «Бармен», розгляд питань про конкуренцію буде доцільним і корисним саме на прикладах кавової індустрії.

Успішна реалізація завдання щодо активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці вивчення нового матеріалу по темі «Суть конкуренції: її види та методи» залежить від зв’язку викладача з аудиторією, застосування сучасних технологій навчання, необхідного матеріально-технічного і дидактичного забезпечення, добре продуманих методів і форм роботи.

Урок економіки "Суть конкуренції, її види та методи


Відкритий урок з предмету «Фізична культура та здоров’я»

Тема уроку «Вправи на розвиток техніки опорних стрибків» є складовою теми програми №2 «Гімнастика», під час якої учні вивчають вправи на розвиток техніки опорних стрибків, що дає можливість підготуватися до здачі нормативів по даним стрибкам.

Підготовка до уроку вимагає від викладача ретельного підбору фізичних вправ для підготовчої частини уроку, які за своїм змістом повинні відповідати вимогам навчального плану і програми з предмету.

Забезпечення активної діяльності учнів та виконання поставлених задач на уроці фізичного виховання можливе за умови: тісного зв’язку «викладач-учень», «учень-викладач»; застосування необхідного матеріально-технічного забезпечення, методів і прийомів роботи.

Урок з фізичної культури "Вправи на розвиток техніки опорних стрибків


Новини освіти

освітній портал Педагогічна преса

Погода в Лубнах

Погода
Погода у Лубнах

вологість:

тиск:

вітер:

^